/
4 nyheder i vores shopsystem

4 nyheder i vores shopsystem

Vores udviklingsafdeling er kommet med nogle fede funktioner i vores shopsystem, som vi gerne vil fremhæve for dig, så du kan fremhæve dem for dine kunder.



Nyheder fra vores udviklingsafdeling

 

1. Nyt AI-værktøj til produktbeskrivelser

Vi har gjort det virkelig nemt at sikre fyldestgørende produkttekster ved at tilføje et AI-værktøj direkte i editoren i shopsystemet.

Det eneste, du skal gøre, er at klikke på "Generer med AI" og fodre AI-værktøjet med nøgleord om et produkt. Jo flere nøgleord, du skriver, jo længere tekst vil AI'en skrive for dig.

Vælg i hvilket toneleje, du ønsker din tekst, f.eks. ekspert, dristig eller overbevisende. Under "Yderligere instruktioner", kan du f.eks. skrive "Brug emoji", og din tekst vil indeholde emojis.

Du kan også skrive "Tilpas til søgemaskinerne", og din tekst vil blive skrevet med SEO for øje, som kan øge den specifikke webshops synlighed og tiltrække flere potentielle kunder.

Det her AI-værktøj kan generere produktbeskrivelser hurtigt og effektivt, hvilket sparer tid og ressourcer. En forde er også, at du med AI-værktøjet kan skrive dine produktbeskrivelser, så de er baseret på målgruppens præferencer og adfærd. Det kan bidrage til øget engagement på shoppen og konverteringsraten.

 

Produkter > Klik på et produkt > Klik på fanen "Beskrivelse" > Klik på "Generer med AI"

Se videoen nedenfor og få en gennemgang af det nye AI-værktøj:

 

Læs mere om AI-værktøjet her

 

2. Ny brugerflade til Design

"Tilpas design" har fået en komplet overhaling med en helt ny og lækker brugerflade. Det er altså blevet meget nemmere og mere intuitivt at rette i ens design.

Nu bliver alle ændringer forhåndsvist live, mens de bliver foretaget. Rent praktisk vil det sige, at vi har "Indstillinger" i venstre side, og forhåndsvisningen i højre side. Ændrer du f.eks. en farve på en knap, vil du med det samme kunne se ændringen slå igennem i forhåndsvisningen i højre side.

Du sparer tid ved at opdage eventuelle fejl med det samme i forhåndsvisningen. Det medfører en stor grad af fleksibilitet og mulighed for at eksperimentere med nye designmuligheder og afprøve nye ideer, uden det påvirker den eksisterende brugeroplevelse.

 

Webshop > Klik på "Tilpas" i din designtemplate 

 

Læs mere om Tilpas design her →

 

3. Sprii er nu muligt i alle webshoppakker

Funktionen "Tilføj til indkøbskurv via link" er som noget nyt tilgængeligt i alle webshoppakker. Det vil sige, at pakkerne "Start-up" og "Growth" også får glæde af funktionen.

Det er en funktion, der gør det muligt at tilføje produkter til indkøbskurven via et eksternt link, f.eks. nyhedsbrev eller blog.

Funktionen er nødvendig i forhold til at bruge Sprii - Live shopping. Alle kan altså nu komme i gang med live shopping.

Sprii giver mulighed for at afholde dynamiske live shopping-events både på dine kunders sociale medier og webshop. Det kan give et boost i indtjeningen og udvider deres rækkevidde, samtidig med at den effektiviserer arbejdet.

Se dette webinar "Live Shopping 101: A Beginner's Guide to Interactive E-commerce", hvor du kan høre mere om Sprii.

 

sprii-banner-670x280

 

Læs mere om Åben indkøbskurv her →

 

4. Mulighed for at filtrere på fragt og betaling

Vi har udvidet vores ordreliste med flere filtreringsmuligheder. Nu er der mulighed for at finde specifikke ordrer og gruppere ordrer baseret på forskellige kriterier som betalings- og forsendelsesmetoder osv.

Det kan f.eks. være, at du vil behandle alle ordrer med en bestemt betalingsmetode. Eller måske vil du behandle alle ordrer til afhentning først og derefter ordrer til forsendelse senere. Uanset din arbejdsgang kan ordrefiltrering bruges til at optimere ordrebehandlingstiden i shoppen.

Det er især brugbart for kunder med mange ordrer.

Det er også blevet muligt at tilføje kolonnerne "Betaling" og "Fragt" på ordreoversigten, så disse kan sorteres.

 

ordrefiltrering1-1

 

Læs mere om ordrefiltrering her →

 

Seneste mindre forbedringer

  • Design Store: Man kan nu interagere med previewet af et design, så man kan opleve den fulde effekt af et design, inden det installeres.
  • Design-specifikke tekster: For at gøre det nemt at arbejde med og sammenholde design-specifikke tekster i forskellige sprog, har vi lavet en ny brugerflade, der er mere let at se på og giver et bedre overblik over sprogene.

Har du nogle spørgsmål? Så er du altid velkommen til at kontakte os på telefon 70 23 11 74 eller mail bg@curanet.dk.

 

benjamin-cirkel
Benjamin Grønlund
Product Owner - HostedShop

Lignende indlæg